Chì duvete prestu attenzione à l'auricolari impermeabili TWS all'ingrosso

A musica hè l'accumpagnamentu ideale per l'eserciziu, ma ùn vulete micca appiccà un vechju paru di cuffie in l'arechje prima di andà in palestra.Ci hè 3 tipi di persone chì puderanu truvà un paru diAuricolari impermeabili TWSutile.U primu hè u natatore chì ùn pò micca passà per una volta senza sparghje una playlist di quattru inni di ballu nantu à u pianu.U sicondu hè u surferu chì piace à esse imbutitu di u putere di i picciotti di a spiaggia.L'ultimu, e persone attive chì ponu veramente sudare nantu à a tapis roulant o à u bancu è anu bisognu di un bonu paru di cuffie impermeabili TWS per u grind.

Quì sottu truverete u megliuAuricolari impermeabili TWSchì avemu pruvatu è hè ancu in u mercatu eccellente. T hè una di e pochi opzioni in u mercatu per allargà u listessu livellu impermeabile à u so designu fora.

cuffie all'ingrosso

· I nostri auricolari di u mudellu WEB-G003 TWS sò IPX6 impermeabili è ancu cù a funzione ANC, A prutezzione di l'acqua IPX6 aghjurnata assicura chì l'auriculari Bluetooth resistenti à u sudore, l'acqua è a pioggia, facendu una cumpagnia ideale mentre corre, jogging, yoga, eserciziu, fitness, viaghji, è altri sporti.

· L'auriculare in-ear furnisce una qualità di sonu Hi-Fi, è pudete gode di u sonu equilibratu di i bassi è l'acuti.Cù un microfonu integratu, l'auriculare Wellyp TWS creanu una sperienza di telefonata chjara è persunale ancu in un locu affollatu.

· Tempu di musica: finu à 5 ore

· Ultima versione Bluetooth 5.0

Auricolari TWS senza fili impermeabili Wellyp

A prova di doccia furnisce un locu per valutà u livellu di impermeabilità, cunfortu in un ambiente umitu, è cumu u rumore ambientale affetta a qualità di u sonu. WEB-G003 hà passatu tutti i trè teste cù risultati eccellenti.

 

Cum'è a fabbrica prufessiunale diAuricolari impermeabili TWS, Avemu cunsiglii nantu à ciò chì cercate o fate attenzione quandu cumprate o vendite à l'ingrossu per cuffie impermeabili è includenu alcuni boni prudutti chì avemu pruvatu.Pigliate unu è vi sarà comodamente attraversu un ghjornu umitu, caldu, o forse solu sudatu.

· Prestate attenzione à i Ratings IP

Cuminciamu da quì: Waterproof hè un termu flexible, è resistente à l'acqua hè ancu più cusì.Per esse chjamatu sia, un pruduttu hè statu ostensiblemente attraversu teste standardizzate per determinà quale hè u livellu di prutezzione contra u liquidu, è u puntuatu risultatu hè chjamatu una valutazione di prutezzione di ingress (o IP).

· IP Rating vi dice tuttu

Prima, parlemu brevemente di qualchi specificazioni audio piuttostu tecnichi, anche se vitali. L'auriculari impermeabili TWS uttenenu qualificazioni IP chì indicanu chì tipu di cuntattu cù l'acqua chì l'hardware pò trattà.Quessi sò furmati cum'è "IPXX", è a seconda X hè a più impurtante chì duvete prestu attenzione chì vi dice esattamente quantu hè impermeabile un paru di cuffie in una scala da zero à ottu.U più vicinu à ottu, u megliu per i bagnati è i maglioni.

· Impermeabile VSWater-Resistente

Avà sapemu più nantu à a seconda X cù qualchi esempi.Un paru di IPX7Auricolari impermeabili TWSpò esse immersa finu à un metru di prufundità in l'acqua per 30 minuti, mentre chì un set di cuffie impermeabili IPX8 TWS pò andà oltre un metru per più.U fabricatore di l'auriculare di solitu clarificà se pudete mette in acqua salata o micca.Ma, un paru di cuffie impermeabili TWS classificate IPX4, per esempiu, hè solu resistente à spruzzi d'acqua è sudore - senza immersione.U primu X valuta cumu l'auriculare prutegge da particelle cum'è a sabbia è a polvera, in una scala da zero à sei.(Se una classificazione IP hà una X invece di un numeru in questu, cum'è IPX4, questu significa chì ùn hè micca statu ufficialmente pruvatu per a prutezzione di polvera)

· Storage VSMP3 Bluetooth

Mentre sapete chì un paru di cuffie TWS sò impermeabili à a misura chì a vostra attività richiede, cunsidereghja s'ellu ti piace ch'elli abbianu un almacenamentu MP3 internu per e cose sott'acqua o una cunnessione wireless per attività sopra a terra.Sè vo site un natatori, avete bisognu di almacenamentu MP3 internu per sente a musica sottu a superficia.Bluetooth ùn trasmette micca in l'acqua, vale à dì chì ùn puderete micca sente a vostra playlist da u vostru smartphone.Hè antica scola ma efficace.

· Bond Conduction

Ci hè un terzu tipu di cuffie TWS impermeabili chì trasmettenu l'audio per via di un designu di l'orechja aperta attraversu a cunduzzione ossea, chì literalmente significa sfondate musica à traversu u vostru craniu.Hè bellu!Li mette attornu à a zitella, è u sonu vibrerà longu à i vostri ossi per esse pigliatu da i vostri organi di l'orechja.Puderia sembrà spaventoso, ma in realtà hè piuttostu pulito per quelli chì detestanu l'incomodità in l'orechja sottu à l'acqua.

If you have any questions on the selection of waterproof TWS earbuds, you can contact us any time at sales5@wellyp.com or visit our website at www.wellypaudio.com or www.wellyp.comvi manderemu immediatamente u feedback.

Pudete ancu piace:

Articuli cunnessi

L'auriculari TWS cambianu lingua

Chì ghjè a diffarenza trà wireless è veramente


Tempu di post: Aug-29-2022