L'auriculari TWS sò sicuri?

In u nostru ghjurnale, a maiò parte di a ghjente hà un dubbitu: SòCuffie TWSsicuru?L'auriculari wireless sò dannosi?Cumu truvaru chì da i routers Wi-Fi, i dispositi mobili, o i monitori di i zitelli.L'effettu cumulativu di tuttu ciò chì ci circonda hè ciò chì aumenta u risicu per a salute umana più di qualsiasi gadget.

Torna à l'auriculare wireless.Ùn ci hè micca una evidenza cuncludente chì sò dannusu per l'omu postu chì ùn sò stati fatti studii di l'effetti à longu andà di l'auriculare wireless.Ci hè un disaccordu trà l'esperti nantu à l'estensione di i so effetti negativi.Mentre chì certi sò attrattivi per regule più strette, altri pensanu chì e preoccupazioni sò esagerate è chì l'EMF da l'auriculare hè troppu debule per avè un impattu notevule nantu à u corpu umanu, chì significa chì pudete ignurà in modu sicuru a so influenza.Questu hè attualmente a cuncepimentu cumuni.

Per u mumentu, eccu ciò chì a Cummissione Federale di Comunicazioni (FCC) di i Stati Uniti dice nantu à i dispositi wireless è a vostra salute: "Attualmente nisuna evidenza scientifica stabilisce un ligame causale trà l'usu di i dispositi wireless è u cancer o altre malatie.

Avemu nutizie chì vi mostra:Chì ghjè l'usu di TWS?è fate una spiegazione Cosa hè a tecnulugia TWS (veramente wireless stereo).

 

In verità, postu chì hè una spezia di EMF non ionizzante, Bluetooth hè generalmente sicuru per l'omu, è ùn affetterà micca a nostra salute.In fattu, u Bluetooth hà livelli relativamente bassu di tassu di assorbimentu specificu (SAR), pruvendu ancu chì ùn hè micca periculosu per l'omu.Inoltre, a radiazione provoca cancru, ma micca tutti i tipi di radiazioni ponu fà cusì, in particulare quelli chì venenu da cuffie o cuffie.Una causa assai più supportata di danni da EMR non ionizzanti in l'auriculare hè simplicemente u calore, chì pò esse periculosu à alti livelli.

Chì sò l'EMF è RF?

EMF significa Campu ElectroMagnetic è RF sta per Radio Frequency. EMF sò onde vicinu (micca forti) chì sò emessi da i dispositi cum'è u telefuninu in a vostra sacchetta o cuffie wireless.Puderanu esse misurati da un gauss metru è a so unità di misura.

L'RF, invece, hè una onda elettromagnetica cù una lunghezza d'onda più longa di a radiazione di microonde è sò cumunimenti esce da i dispositi elettronichi cum'è i TV, è i microonde per citare solu dui esempi, ma ancu i cuffie wireless emettenu.

In teoria, l'usu di u modu di parlante o l'auriculare wireless Bluetooth invece di risponde direttamente à u vostru telefunu hè assai più sicuru ch'è aduprà una antenna di telefuninu.

Ancu s'è pudete sente alcune urganisazioni stimate chì suggerenu chì l'onde Bluetooth sò cancerogeni, duvete ancu piglià in cunsiderà e diverse classi di Bluetooth per vede se queste onde anu veramente a capacità di cambià l'ADN.

Bluetooth pò esse classificatu in trè classi -

Classe 1 - i dispositi Bluetooth più putenti sò in questa classe.Questi dispositi ponu avè una gamma di più di 300 piedi (~ 100 metri) è operanu à una putenza massima di 100 mW.

Classe 2 - una di e classi cumuni di Bluetooth truvata in una larga gamma di dispusitivi.Hè capace di trasmette dati à 2.5 mW in una gamma di circa 33 piedi (~ 10 metri).

Classe 3 - i dispositi di tecnulugia Bluetooth menu potenti appartenenu à questa classe.Tali dispusitivi anu una gamma di circa 3 piedi (~ 1 metru) è operanu à 1 mW.

 

Trà queste diverse classi Bluetooth, i dispositi Bluetooth di classe 3 sò i più duru di truvà in questi ghjorni.Per d 'altra banda, vi ponu facirmenti vede un gran numaru di classi 2 dispusitivi è dinù una bona quantità di classi 1 dispusitivi intornu.

Bluetooth è SAR

In più di e trè classi Bluetooth è e so diverse frequenze operative è putenza, un altru fattore chì deve ancu esse cunsideratu hè u valore SAR. SAR o Specific Absorption Rate hè a misura di a rata à quale l'energia hè assorbita da u corpu umanu quandu hè esposta à un EMF (RF).U valore aiuta à determinà a quantità di putere assorbita da un corpu (è a testa) per massa di tissutu.In generale, u valore SAR per un paru tipicu di cuffie Bluetooth hè di circa 0.30 watt per kilogramu, chì cade assai sottu à e linee guida di a FCC (Federal Communications Commission) chì suggerenu chì un dispositivu ùn hà micca un valore sopra 1.6 watt per kilogramu.Per dà un esempiu, unu di l'auriculari veramente wireless populari, Apple AirPods, hà un valore SAR di 0,466 watts per kilogramu, chì hè sottu à u limitu specificatu da a FCC.

Précautions lors de l'utilisation des écouteurs TWS sans fil :

-Eccu uni pochi di cose chì pudete fà per riduce u risicu quandu utilizate l'auriculare:

- Ùn aduprate cuffie wireless per longu periudi di tempu.

- Reduce l'usu di u vostru telefuninu è alluntanate / in modalità aereo quandu ùn hè micca in usu o in modu di parlante per riduce l'esposizione à a radiazione EMF.

-Se avete bisognu di un paru di cuffie wireless Bluetooth, assicuratevi chì sò in i limiti di a FCC.

-Quandu utilizate cuffie wireless, spegne Bluetooth quandu ùn hè micca in usu.Ùn lasciate micca inattivu.

Per cuncludi è risponde à a quistione - hè Bluetooth sicuru o micca - una cosa chì deve esse ricurdata hè chì, postu chì ùn sò micca abbastanza studii cuncludenti per pruvà chì a radiazione Bluetooth pò causà danni à l'ADN (è à u turnu, causanu gravi prublemi di salute). ), unu deve evità di esse circundatu blindly cù i dispositi Bluetooth tuttu u tempu.À u listessu tempu, ùn deve esse preoccupatu di utilizà sti dispusitivi finu à ch'ellu hè sottu verificatu.In u tempu d'oghje, ùn hè micca interamente pussibule per alcune persone di abbandunà completamente sti dispositi.Inoltre, quelli chì ponu ricurdà à ùn cunfidendu micca / usu di i dispositi Bluetooth (cuffie, per esempiu), ponu pruvà l'auriculare di u tubu d'aria invece di riduce a so esposizione à a radiazione Bluetooth.

Ùn avemu ancu micca dati definitivi per capisce i risichi potenziali, ma avemu fattu una longa strada cù a scienza è amparemu constantemente cose novi.Uni pochi di precauzioni ponu andà in una longa strada per riduce a vostra esposizione à a radiazione da i dispositi wireless, per quessa, hè impurtante per esse attentu à questu quandu utilizate a tecnulugia.

Wellypcum'è u grossista di cuffie prufessiunali, se avete più dumande nantu à l'auriculare tws, sentite liberu dicuntatta ci.Grazie!

 

 

Pudete ancu piace:


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022