L'auriculare TWS sò impermeabili?

In ucuffie audiomercatu, tuttu hè aghjurnatu ogni ghjornu.Quandu usemu i nostri cuffie tws, a maiò parte di a ghjente penserà à l'unica quistione se i nostri cuffie tws sò impermeabili?Pudemu purtarli per natà ?doccia?O sudatu quandu faci sport.

Immaginate à sente a musica in una doccia, in u vostru viaghju in barca, o in ogni altru locu cù l'acqua senza preoccupazioni.cuffie Bluetooth impermeabilichì ùn importa micca l'acqua è ghjucà i vostri melodi preferiti ancu in ambienti "uccidenti di l'elettronica".Sfurtunatamente, l'elettronica è l'acqua ùn viaghjanu micca in manu.A maiò parte di l'auriculare ùn sò micca impermeabili è mori si sò bagnati.A quantità di AirPods chì sò stati arruvinati per quessa puderia esse cuntatu in i milioni. Per fortuna, Wellyp cum'è una cima di i pruduttori di cuffie hà pigliatu u ventu è hà cuminciatu à fà cuffie più durable.
Quì sottu truverete i migliori cuffie wireless impermeabili di marche reputate chì sò cumplettamente prutetti contr'à l'acqua, cusì pudete immergelli.

Ciò chì faceAuricolari wireless BluetoothImpermeabile?

Earbuds impermeabili utilizanu un revestimentu idrofobicu per prutegge contr'à l'acqua. Ci sò sfarenti tippi di diverse marche (cum'è Liquipel, NanoProof, nano care, ecc), anche se generalmente facenu u stessu travagliu.

Cercate a classificazione IPX.

U numeru più altu hè megliu. Va da 1 à 9. A prutezzione più bassa hè bona solu per u sudore, mentre chì i più alti diventanu gradualmente completamente impermeabili.

 

 

 

Waterproof VS.Water-Resistant -Chì hè a Differenza?

Earbuds impermeabili anu diversi livelli di resistenza à l'acqua.

Cunsideremu l'IPX6 cum'è u minimu. Pudete piglià cuffie IPX6 in una doccia, lavate sottu à u rubinettu è duveranu sopravvive ancu à una immersione corta accidentale.

U prossimu livellu, cuffie IPX7, ponu sopravvive à l'immersione per trenta minuti à 1 metru di prufundità (3ft / 1m). Altri mudelli cù un IPX più altu sò ancu più durable.

Gamma generale:

IPX1 -IPX3 = resistente à l'acqua / sudore

IPX4 -IPX5 = idrorepellente

IPX6 -IPX9 = impermeabile

Vede più spiegazione di a classificazione IPX quì sottu.

IPX0 ùn significa micca ingressu o ancu prutezzione di l'umidità di i recinti

IPX1 significa a prutezzione minima da l'acqua goccia (uguale à a precipitazione di 1 mm / minutu)

IPX2 significa a prutezzione di l'ingressu da l'acqua goccia verticalmente (uguale à a precipitazione di 3 m / minutu)

IPX3 significa a prutezzione di l'ingressu da l'acqua spruzzata (spruzzo di 5 minuti di jet d'acqua à bassa pressione da 50 à 150 kilopascals)

IPX4 significa prutezzione di l'ingressu da spruzzi d'acqua (spruzzi di 10 minuti di getti d'acqua à bassa pressione da 50 à 150 kilopascals)

IPX5 significa prutezzione di l'ingressu da l'acqua prughjettata da una bocchetta spray (jet d'acqua di 15 minuti da una distanza di 3 metri, à una pressione di 30 kilopascals)

IPX6 significa prutezzione di l'ingressu da i ghjetti d'acqua di pressione forte (jet d'acqua di 3 minuti da una distanza di 3 metri, à una pressione di 100 kilopascals)

IPX7 significa a prutezzione di l'ingressu da l'immersione continua in acqua finu à 3ft (1m) per 30 minuti

IPX8 significa megliu cà IPX7, di solitu prufundità più profonda o tempu in l'acqua (immersione chì hè almenu 1 à 3 metri di prufundità, per una durata micca specificata)

IPX9K significa a prutezzione di l'ingressu contr'à u spruzzo d'acqua di l'acqua calda (aduprendu un spray d'alta pressione, à a temperatura di 80 ° C o 176 ° F)

Chì ci hè a resistenza minima à l'acqua se vogliu duscia cù i mo cuffie?

IPX5 hè a classificazione minima assoluta di prutezzione di l'ingressu di liquidu chì duvete circà. Chì significa IPX5 impermeabile? Significa chì l'auriculare sò prutetti da un jet d'acqua da una doccia. IPX6 o più altu hè ancu megliu cù una prutezzione più altu contru l'ingressu di l'acqua.

I migliori cuffie impermeabili per a natazione resisteranu ancu à l'immersione in l'acqua, postu chì anu una classificazione di prutezzione di ingressu più alta.

Ci hè parechje vantaghji per aduprà cuffie impermeabili. Pudete aduprà per ogni locu sensibile, induve ùn pudete micca aduprà cuffie regularmente.

Eccu 6 vantaghji di utilizà cuffie impermeabili quì sottu:

    1.Sweat Proof
Earbuds impermeabili sò ancu resistenti à a sudorazione. Allora, pudete aduprà mentre andate per una corsa è ùn avete micca bisognu di preoccupassi di u sudore chì interferiscenu cù a qualità di u sonu o di u funziunamentu di e lattine.

2.Natari
U mutivu più benefiziu chì duvete pussede cuffie impermeabili hè chì pudete sente a musica à a piscina. Sia chì stai nutata tranquillamente o impegnati in una intensa sessione di furmazione, cuffie impermeabili vi permetteranu di seguità a vostra musica preferita sott'acqua, qualunque sia l'azzione. hè.

   3.Duscia
Pudete aduprà in a pioggia! Puderete catturà u vostru iPod impermeabile in coppia cù cuffie impermeabili è gode di a vostra musica preferita in a doccia, senza disturbà nimu in a vostra prupietà.

  4.Each Day Use
Una grande cosa di l'auriculari impermeabili hè chì pudete aduprà in a vostra vita di ogni ghjornu. Puderanu esse utilizati cum'è cuffie regulari, intornu à a casa, o ogni volta chì camminate u vostru cucciolo. Sò cuffie multifunzionali.

   5.Great per tutte e stagioni
A staghjoni di e piogge hè nantu à noi è questu significa chì avemu bisognu di piglià una cura extra di i nostri auriculari. Ebbè, micca più postu chì e proprietà impermeabili di questi auriculari li facenu resistenti à a pioggia. Trainers hardcore chì ùn importa micca chì a pioggia interferisce cù u so allenamentu. Se avete mai esce per travaglià in a pioggia cù cuffie regulari, avete subitu à a cunclusione chì ùn funziona micca. Pudete evità tutti. I prublemi di pioggia è acqua se sceglite solu di utilizà sti cuffie.

   6.Better Audio Quality
Un benefiziu significativu di cuffie impermeabili hè a qualità di u sonu. Videndu chì sò pensati per esse aduprati sottu à l'acqua, sò stati custruiti per avè un sonu strettu è croccante, in modu chì pudete apprezzà in a piscina.

Hè ancu precisu per aduprà da u lavu. L'ultime cuffie impermeabili più lunghe cuntinueranu più di l'auriculare regulare. Se pussede un set di cuffie regulari, probabilmente accettate chì a so durata di conservazione hè relativamente corta. un novu settore ogni mese o dui.

Tuttavia, cuffie impermeabili sò fatte per suppurtà a situazione più dura, cusì sò custruiti megliu, per quessa, duranu assai più longu.

A tecnulugia cambia tuttu u tempu, ancu quandu parlemu avà. Ùn era tantu tempu quandu l'auriculari sò ghjunti solu in versioni cablate. Ma oghje, avemu cuffie wireless è ancu impermeabili chì facenu cusì assai più convenientu per noi di usà. Vulete cumprà i veri auricolari tws impermeabili di alta qualità? Per piacè sentitevi liberu di navigà in u nostru web.Cuffie TWS WEB-G003mudellu, è altre dumande, per piacè lasciate un missaghju o mandate un email à noi.Vi manderemu più opzioni.Grazie.

Pudete ancu piace:


Tempu di Post: 26-May-2022