Quantu tempu duvete portà cuffie à u ghjornu?

cuffie Bluetooth èCuffie wireless TWSsò assai populari in a vita di ogni ghjornu oghje, è tramindui l'omi, e donne è i ghjovani, piace à portà cuffie per sente a musica, cuffie permettenu à e persone di gode di a musica è avè conversazioni da ogni locu in ogni mumentu.

quantu duvete guardà l'auriculare

Quantu tempu duvete portà cuffie à u ghjornu?

"In regula, duvete aduprà solu cuffie bluetooth TWS à livelli finu à u 60% di u voluminu massimu per un totale di60 minuti à ghjornu, "Dici qualcunu. È dipende di u voluminu chì stai à sente, quantu duverà aduprà l'auriculare è ancu u tipu di musica.

In u mo parè, cuffie bluetooth o cuffie wireless sò una bona cosa, pò dà a pace di a ghjente, megliu gode di a musica, è ancu prutegge i nostri cuffie da alti decibels. cuffie over-ear ocuffie per annullamentu di u rumore, perchè ponu affucà i rumori circundante fastidiosi per mantene l'arechje in un ambiente còmode è facenu fàciule à sente ciò chì vulete sente à volumi assai più bassi per mantene l'arechje sane. Per esempiu, quandu site in un aviò sentu chì e vostre orecchie sò particularmente scomode, l'auriculare di riduzzione di u rumore sò assai utili in questu mumentu, ponu fà vi gode di a musica mentre prutegge u vostru udito.

Cume a nostra sucietà è a nostra cultura diventanu più cunnesse per mezu di a tecnulugia, a ghjente usa cuffie o cuffie bluetooth TWS hè aumentata, diventendu sempre più populari, ma d'altra banda, a perdita di udizione era solu un prublema cum'è l'invechjamentu, ma avà hè assai. più cumuni in i ghjinirazioni più ghjovani, perchè l'adulti è l'adulescenti - ascolta per troppu longu o troppu forte, o una cumminazione di i dui.

sicurezza di l'auriculare

Per mantene e vostre cuffie sane, per piacè mantene u vostru tempu cù l'auriculare limitatu à una ora per ghjornu è ùn alzate mai u voluminu di u vostru dispositivu di ascolta più di 60% di u massimu. Avanzate versu a perdita di udizione chì inizialmente seria alta frequenza. Puderete micca esse in gradu di nutà, ma più tardi puderia diventà cusì severu chì puderete bisognu di apparecchi acustici è pudete soffre ancu di ronzii in l'arechje.

Chì ci face a quistione: Quantu hè troppu longu?Quantu forte hè troppu forte?Cumu sapè se e mo orecchie anu prublemi?

quantu tempu aduprà cuffie

In vista di queste dumande, vulemu furnisce alcune linee di sicurezza:

1)U voluminu più forte chì site à sente, u menu tempu duvete sente.Per piacè ùn fate micca esposizione à un altu livellu di sonu per un longu periodu di tempu, altrimenti, chì pò causà danni à l'arechje.Certi studii anu dimustratu chì, l'esposizione à soni assai forti per solu 15 minuti pò purtà à a perdita di udizione. Per quessa, per piacè limità u tempu è u voluminu di l'usu di l'auriculare per mantene l'arechje sane.

2)Per piacè, ùn vi scurdate di piglià pause dopu a sessione d'ascoltu è caccià l'auriculare da l'arechje se ùn l'utilizate micca.Dopu à una pausa, e vostre orecchie sò rilassate, allora pudete cuntinuà à aduprà i vostri cuffie.

3)Quandu avemu aduprà cuffie per sente a musica, avemu sempre immerse in u mondu di a musica è scurdate di quantu tempu l'ascoltemu. Se cusì, pudemu ancu stallà una sveglia, è ci sò app chì ponu vede quandu vi vede. duverebbe riposu .The svantaghju di stu mètudu hè chì certi pirsuni arrivare irritated quandu una 'app prova à cuntrullà a so vita o li trovanu fastidiosu.

4)E persone di diverse pirsunalità piace à sente diverse stili musicali. Differenzi in stili musicali ponu ancu risicà danni à i vostri orecchi. Pudemu sceglie diverse ambienti per sente diversi stili di musica, Se u stilu di musica hè più eccitante, pudemu accurtà u tempu di à sente a musica

5)Durante una longa ascolta di musica cù l'auriculare, ùn pudete micca sapè se e vostre orecchie sò in periculu, cusì assicuratevi di verificà e vostre orecchie regularmente, preferibile per ogni esame fisicu.

6)Se ti piace à portà cuffie per sente a musica, assicuratevi di cuntrullà u vostru tempu, u voluminu ùn deve esse troppu altu, deve esse attentu à u riposu durante u periodu, l'arechje ùn ponu micca purtate cuffie per un bellu pezzu.Pruvate à sceglie. cuffie cù una bona qualità di sonu per sente a musica.Cuffie di bona qualità ponu permette un megliu divertimentu di a musica mentre prutegge ancu a vostra audizione

7)U CDC hà infurmazioni detallati nantu à diverse sperienze di ogni ghjornu è i so livelli di voluminu o decibel (db) assuciati. Una cosa impurtante da nutà quandu si cunsiderà l'usu di l'auriculare hè chì u voluminu massimu di i dispusitivi d'ascolta persunale pò esse aghjustatu à circa 105 à 110 decibel. , l'esposizione à i livelli di sonu sopra 85 decibels (equivalente à una tosaerba o un soffiatore di foglie) per più di 2 ore pò causà danni à l'orechja, mentre chì l'esposizione à 105 à 110 decibels pò causà danni in 5 minuti. pruvucà ogni dannu significativu à l'orechja. Hè impurtante di sapè questu perchè u voluminu massimu di i dispositi auditivi persunali supera u limitu per l'occurrence di ferite (in i zitelli è adulti)!

8)Vogliu suggerisce chì se aduprate un voluminu assai altu per sente a musica, ùn pudete micca aduprà l'auriculare TWS per più di 10 minuti, altrimenti serà assai dannusu per l'arechje, ancu i vostri cuffie.

Pudemu aduprà l'auriculare ogni ghjornu?

A risposta hè iè, pudete aduprà tuttu u tempu, l'unicu prublema hè chì duvete cuntrullà u stereo, cuntrullà u tempu d'ascolta, per piacè ùn vi scurdate di lascià e vostre orecchie riposu è mantene e vostre orecchie sane.

Pudete ancu piace:


Tempu di Postu: Apr-21-2022