Chì ghjè a diffarenza trà earbuds wireless è veramente wireless |Wellyp

Chì ghjè a diffarenza trà earbuds wireless è veramente wireless

Oghje paragunemu wireless èveri auricolari wireless.L'auriculare "veru wireless" ùn mancanu micca un cable o un connettore trà l'auriculare.inseme cù una parte di a tecnulugia in l'auriculare cù tante cuffie diverse.hè veramente difficiuli di sapè quale hè più adattatu à i vostri bisogni, per quessa, scuprite alcuni di l'elementi chjave per aiutà à decide.

A tecnulugia wireless hè diventata u standard per i cuffie di ogni ghjornu chì sò cusì convenienti è ùn saranu micca strappati da l'arechje o strappati, mentre chì l'eserciziu di a maiò parte di l'auriculare wireless venenu cù una larga opzione direttamente fora di a scatula, cusì pudete sempre uttene u u megliu di i dui mondi.

A tecnulugia Bluetooth hà fattu una longa strada in l'ultimi 20 anni, è Bluetooth V5 o V5.1 ponu cumpetizione cunfortu cù a so contraparte cablata per a qualità.

Bluetooth V5 o V5.1 hè 4 volte più veloce di u so predecessore chì vi permette di cunnette più dispositi più veloce cù una portata assai più.

Tipi di cuffie wireless

Puderete esse scurdatu di questu, ma l'auriculare wireless sò in duie categurie:

- Auricolari senza fili

-Veri auricolari wireless

Tutti sò alimentati da una batteria è utilizanu Bluetooth per cunnette cù smartphones, laptops, lettori di musica portatili è altri dispositi.

Aspetta, ci hè una differenza?

L'auriculare wireless anu un cordone chì cunnetta l'auriculare left è right, pensate à elli cum'è una collana cù un cuffie à ogni estremità.

I veri auricolari wireless si riferiscenu à l'auriculari chì ùn anu micca cordone chì li cunnessa à nunda, salvu forse u casu chì si cunnetta à a presa di muru attraversu un cordone di carica.Hanu ogni cuffie alimentatu individualmente è usa u casu di trasportu inclusu cum'è un caricatore per furnisce una vita di bateria più longa.

Earbuds Wireless è True Wireless, quale hè più adattatu per e sessioni di entrenamentu?

 

Earbuds Wireless è True Wireless, quale hè più adattatu per e sessioni di entrenamentu

Mentre travaglià, crede chì ùn vulete micca affruntà u fastidiu di i fili.Nimu ùn vole à sente aggrovigliatu mentre si trova nantu à un tapis roulant o facendu sessioni di sollevamentu pesante.

I True Wireless Earbuds vi aiutanu à travaglià cù u cunfortu perfettu postu chì site liberu da u fastidiu di i fili è vi pudete spustà senza restrizioni.Sò u set perfettu di attrezzatura musicale ancu quandu unu vole esce per sessioni di jogging è vulete stà motivatu cù a musica.

L'auriculari wireless sonanu megliu cà i veri auricolari wireless?

Micca necessariamente - in questi ghjorni, a qualità di u sonu dipende più da i cunduttori in i vostri cuffie o cuffie piuttostu chè s'ellu usanu tecnulugia wireless o vera wireless.

Cù avanzati recenti in a tecnulugia Bluetooth cum'è apt X HD, l'ascolta senza filu è veru wireless hè sempre megliu;Di sicuru, i puristi di l'audio susteneranu chì l'auriculari cablati offrenu sempre una qualità di sonu superiore.

Questu hè chì, tradiziunale, l'auriculare wireless trasmettenu una versione compressa di a vostra musica da u vostru dispositivu à i vostri cuffie per una reta Bluetooth.Questa cumpressione hà abbassatu a risuluzione di a vostra musica, qualchì volta facendu un sonu artificiale è digitale.

Mentre chì l'ultime versioni di Bluetooth sò capaci di trasmette l'audio in alta risoluzione in wireless, avete bisognu di un dispositivu è cuffie chì supportanu questi codecs d'alta qualità per sentenu tutti i benefici - altrimenti, pudete truvà à sente una versione compressa di i vostri melodi.

Sè vo circate cuffie TWS compatibles con alta risoluzione, verificate i nostriCuffie TWSnant'à u nostru situ, truverete qualchi mudelli chì hè adattatu per voi.

Chì duvete cumprà?

Sceglie prudentemente trà i prudutti Wireless è True Wireless-

Speremu chì stu blog vi aiuterà à piglià una decisione informata trà earbuds wireless è veramente wireless.Hè impurtante chì site sempre cunuscenza di ciò chì sò l'ultimi prudutti dispunibuli in u mercatu è pruvate à prufittà di e migliori offerte pussibuli.

Pudete ancu piace:


Tempu di Postu: Dec-29-2021