Cumu fermu un ritardu Bluetooth?

A volte, quandu fate chjamate, fighjate i video di YouTube, ghjucate à i vostri ghjochi cumpetitivi preferiti, o trasmette spettaculi populari quandu utilizatecuffie Bluetooth twschì puderia arruvinà l'esperienza. A nimu ùn li piace a ligera discordanza trà a forma di bocca di e labbra di u parlante è u sonu intesu à traversuCuffie wireless china.U ritardu sperimentatu à questu tempu hè chjamatu ritardu Bluetooth.

Fortunatamente, ci sò uni pochi di suluzioni generali chì pudete seguità per risolve u prublema di ritardu di l'audio Bluetooth sia chì utilizate un smartphone o un PC.

Bluetooth Delay ùn pò mai sparisce

A tecnulugia Bluetooth si sviluppa rapidamente è hà ghjuntu à un puntu criticu. A maiò parte di i fabricatori di smartphones anu eliminatu u jack per l'auriculare 3.5mm da i so dispositi perchè furnisce una soluzione d'ascolta più còmoda. eliminatu cumplettamente - almenu per avà.

Questu ùn hè micca dettu chì i dispositi Bluetooth ùn sò micca incredibilmente utili. Mentre ùn anu micca esse pronti à rimpiazzà cuffie, tastiere è mouse filati in scenarii chì esigenu efficienza, facenu aduprà a tecnulugia ogni ghjornu assai più convenientu.

Chì causa u ritardu Bluetooth?

I mutivi cumuni per u ritardu Bluetooth sò elencati quì sottu:

1.TL'auriculare hè fora di a gamma di signale-A maiò parte di i dispositi Bluetooth anu una gamma massima di signale di 10 m (33ft) è sopra à questu intervallu pò causà prublemi di cunnessione è ancu interrompe completamente a cunnessione.

A suluzione hè di stà in questu intervallu da u dispusitivu fonte o cumprà un cuffie chì sustene una gamma estesa di circa 100 ft.

2.Ci hè interferenza di signale-Usà u vostru cuffie Bluetooth in una stanza cù altri gadgets cum'è TV intelligenti, lampadine intelligenti, laptops, etc.that connect via Bluetooth pò causà interferenza di signale postu chì e duie tecnulugia occupanu u spettru di lunghezza d'onda 2.4-2.5 GHz.

3.Ùn aduprate micca un cuffie Bluetooth compatible-Ancu se a tecnulugia Bluetooth hè retrocompatibile cù a generazione precedente, ùn hè ancu micca una bona idea di cunnette i dispositi di generazione incruciata postu chì a versione precedente ùn sustene micca l'ultime migliure.

A suluzione hè di utilizà un cuffie è un dispositivu fonte chì sustene l'ultima versione Bluetooth 5.0

Scuprite alcuni di i migliori cuffie cù Bluetooth 5.0

4.L'auriculare Bluetooth ùn hè micca accoppiatu bè-U prucessu d'accoppiamentu di l'auriculare Bluetooth pò varià da un dispositivu à l'altru è pò esse abbastanza complicatu. Inoltre, quandu accoppiate più di sette dispositi à un dispositivu fonte, u dispusitivu chì hè stata accoppiatu u primu pò esse dispaiatu è avete da ritruvà. accoppialu.

Ci hè uni pochi modi per riduce a latenza Bluetooth.

 1. Stay in Range di Bluetooth Device

Dapoi hè cunnisciutu chì a distanza trà u dispusitivu surghjente è u dispusitivu riciviri affettanu u funziunamentu di Bluetooth.U primu passu in a riduzzione di a latenza Bluetooth deve esse per assicurà chì i dui dispositi sò vicinu à l'altri è chì ùn ci hè micca troppu bloccu fisicu trà elli.

Per esempiu, Bluetooth 4 hà una gamma di pocu più di 300 piedi in spazi aperti è fora.Ma l'ultima versione Bluetooth 5, hà più di u doppiu di a gamma cù spazii semi-aperti di 800 piedi è finu à 1000 piedi in spazii aperti.Quì pudete avè un sapè nantu à i nostri cuffie tws ... chì vene cù l'ultima versione Bluetooth.

 2. Disconnect è reconnect i dispusitivi Bluetooth

A volte u mutivu di a latenza Bluetooth hè l'errore di cunnessione.u dispusitivu ùn hè micca bè cunnessu quandu pairing.Parechji dispositi Bluetooth anu ancu ritardi quandu fermanu cunnessi per un bellu pezzu.In stu casu, simpricimenti disconnect è reconnect u dispusitivu Bluetooth à scioglie u prublema.Se disconnecting and reconnecting ùn hè micca utile per risolve a Latenza Bluetooth, pudete pruvà à annullà l'accoppiamentu di u dispusitivu è poi riparà.

Per esempiu, in Windows 10, pudete cliccàStart> Settings> Dispositivi> Bluetooth, dopu disattivate l'opzione Bluetooth è aspettate uni pochi di sicondi prima di sintonizzala di novu.

 3. Aduprà codecs differente

Comu dissi sopra, hè impurtante à currisponde à u codec di u dispusitivu surghjente è u dispusitivu Bluetooth.Altrimenti, a paràmetra torna à u più anticu codec Bluetooth, chì puderia causà a Latenza.Ancu s'è a maiò parte di i sistemi operativi muderni sò abbastanza intelligenti per sceglie u codec appropritatu, ci sò manere di furzà i dispositi à utilizà un codec specificu per un dispositivu specificu.Ancu s'è Apple ùn permette micca di selezziunà manualmente un codec, pudete fà per Android.Nantu à i telefoni intelligenti Android, attivate l'opzione di sviluppatore in i paràmetri, è dopu selezziunate l'opzione approprita in i paràmetri di u codec audio Bluetooth.Per verificà u tipu di codec supportatu da l'auriculare Bluetooth, pudete rivede a pagina di specificazione di u dispusitivu.

4. Turn off u modu di salvezza energia

per allargà a vita di a bateria di i dispositi, l'opzioni di salvezza di a bateria sò generalmente aduprate nantu à i telefoni intelligenti è altri dispositi informatici.Tuttavia, l'usu di queste opzioni pò aumentà a latenza di l'audio perchè sti modi di risparmiu di energia riduzzione tipicamente di a putenza di trasfurmazioni di u dispusitivu.Per assicurà un ritardu minimu, spegne u modu di risparmiu di energia di u dispusitivu prima di cunnette à l'auriculare Bluetooth.

5. Pruvate à aduprà un Bluetooth 5.0 o up dispusitivi

Bluetooth 5.0 ùn hè micca novu.Tuttavia, ùn hè micca cambiatu à tutti i dispositi chì utilizanu Bluetooth 5.0.Unu di i mutivi per chì i dispositi Bluetooth 5.0 (o sopra) sò cunsigliati hè chì l'ultime Bluetooth introduce una nova tecnulugia chjamata sincronizazione audio video (o sincronizazione a / v) per minimizzà u ritardu audio.Sta tecnulugia permette à u smartphone (o u dispusitivu chì vede u video) per stima u ritardu stabilitu è ​​aghjunghje u ritardu à u video chì ghjucanu nantu à u screnu.In questu modu, ùn pò micca eliminà u ritardu, ma pò assicurà l'allinjamentu video è audio.

Cum'è un espertucuffie wireless china all'ingrosso quandu facemu è pruducia u novu disignu di cuffie wireless tws, avemu cunsideratu u prublema principali di latenza Bluetooth.Sè vo vulete cumprà uncuffie wireless su misura da una fabbrica in Cina, Sentite liberu di cuntattate cun noi in ogni mumentu.Pudemu offre cuffie o cuffie di alta qualità, di prima classe è persunalizati cù u megliu prezzu.

Pudete ancu piace:

Articuli cunnessi

L'auriculari TWS cambianu lingua

Chì ghjè a diffarenza trà wireless è veramente


Tempu di post: 28-jun-2022